بازار های جدید در کریپتولند پنج شنبه 13 آذر

بر اساس اعلام صرافی کریپتولند مبنی بر اضافه کردن روزانه سه ارز جدید به بازارهای تحت پوشش خود، ارزهای KP3R ،NEAR و STEEM نیز به این صرافی اضافه شد.

zahraJamshidi

نویسنده : زهرا جمشیدی

عضو تحریریه‌ی آسان بیت کوین

 KP3R-NEAR-STEEM

title

صرافی ایرانی کریپتولند که هم اکنون خرید و فروش 200 رمز ارز مختلف را به صورت ریالی پشتیبانی می کند در تاریخ پنج شنبه 13 آذر ساعت 14:30 ارز هایKP3R ، NEAR و STEEM را به بازارهای تحت پوشش خود اضافه کرد.

خریدKP3R ، NEAR وSTEEM  از کریپتولند

ارسال اعلان قرمز برای استرداد سینا استوی به پلیس بین‌الملل
صدور و ابلاغ حکم پرونده صرافی کریپتولند؛ متهمان به ۱ تا ۱۵ سال حبس محکوم شدند
آخرین جلسه پرونده صرافی کریپتولند برگزار شد
دومین جلسه دادگاه صرافی کریپتولند برگزار شد
ارز دیجیتال سویی (SUI) در صرافی کوین بیس لیست شد

نظرات

در نوبیتکس می‌توانی از کاهش قیمت ارزهای دیجیتال هم درآمد داشته باشی.

ثبت‌نام و شروع سرمایه‌گذاری

با‌توجه به این‌که اکثر اخباری که در طول روز به گوش ما میرسن خبرای خوبی نیستن، تحریریه آسان بیت کوین تصمیم گرفته که با انتشار روزانه یک خبرِ «واقعا خوب» حال شمارو هم کمی خوب بکنه. درضمن این خبر هیچ ربطی به حوزه ارز دیجیتال نداره...

خبر خوب برای متقاضیان وام / سقف وام افزایش یافت

title

حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد را ابلاغ کرد در این بخشنامه آمده است، از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری موظف هستند، تسهیلات خرد اعطایی را بر اساس شرایط، امتیاز اعتباری، رتبه اعتباری داخلی و سقف اعتبار مشتری در قالب قراردادهای فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک، مرابحه، جعاله و قرض‌الحسنه به مشتری پرداخت نماید.

مطالب مرتبط

SUI,سویی,کوین بیس,صرافی,لیست در صرافی,Coinbase,بلاک‌چین

ارز دیجیتال سویی (SUI) در صرافی کوین بیس لیست شد

مشتریان صرافی کوین‌بیس (Coinbase) اکنون می‌توانند ارز دیجیتال سویی، توکن بومی بلاک‌چین جدید «Sui Network» را خرید و فروش کنند.

خبر - ۱۰ ماه پیش
کریپتولند,صرافی,BRG,سینا استوی,کلاهبرداری,صرافی کریپتولند,مالباختگان کریپتولند,cryptoland

ماجرای بازگشایی صرافی کریپتولند و وعده تسویه با مالباختگان چیست؟

چند هفته‌ای است که شایعات مربوط به بازگشایی مجدد صرافی کریپتولند به گوش می‌رسد. در این شایعات وعده تسویه با مالباختگان کریپتولند آمده است و بسیاری از آن‌ها را امیدوار به بازگشت سرمایه‌شان کرده است. در این مطلب به صورت کامل این موضوع را بررسی می‌کنیم.

خبر - ۱۰ ماه پیش
بیبی دوج کوین,لیست در صرافی,BABYDOGE,مقاله آموزشی

معرفی بیبی دوج کوین (BABYDOGE)؛ آیا قیمت این ارز دیجیتال به یک سنت می‌رسد؟

هم‌زمان با محبوبیت و افزایش معاملات ارزهای دیجیتال، فراگیری و گرایش افراد به توکن‌ها مخصوصا میم کوین‌ها نیز گسترش پیدا کرد. پس از سروصدای زیاد دوج کوین، این بار نوبت به فرزندش بیبی دوج (BabyDoge) رسیده است. برای خیلی از افراد چرایی به وجود آمدن این توکن‌ها و اهدافی که دنبال می‌کنند، سوال است. در این مقاله قصد داریم با بررسی وایت پیپر بیبی دوج به این سوالات پاسخ دهیم...

مقاله - ۱۱ ماه پیش
بیبی دوج کوین,لیست در صرافی

قیمت بیبی دوج کوین به‌دلیل انتشار اخبار مربوط به ادغام آن در ۵ صرافی جدید ۱۳ درصد رشد کرده است

حساب رسمی بیبی دوج کوین در توییتر اعلام کرده است که این ارز دیجیتال در هفته آینده وارد فهرست معاملاتی ۵ صرافی بزرگ خواهد شد. هرچند هنوز اسامی صرافی‌های مذکور ذکر منتشر نشده است، طرفداران این ارز دیجیتال به‌شدت خوشحال شده‌اند و فشار خرید آن را افزایش داده‌اند. همین مسئله باعث شده است که قیمت بیبی دوج کوین در یک روز گذشته حدود ۱۳ درصد رشد کند و به محدوده ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار برسد.

خبر - ۱۱ ماه پیش
کریپتولند,صرافی,BRG,سینا استوی,کلاهبرداری

سخنگوی قوه قضاییه: ۱۹۵ میلیارد تومان از اموال مدیر عامل صرافی کریپتولند توقیف شده است

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده صرافی کریپتولند و اخباری مبنی بر متواری شدن سینا استوی مدیرعامل این صرافی گفت ۱۹۵ میلیارد تومان از اموال استوی توقیف شده است.

خبر - خیلی وقت پیش
کریپتولند,صرافی,BRG,سینا استوی,کلاهبرداری

پرونده صرافی کریپتولند به کجا رسید؟ تکلیف دارایی مالباختگان چه شد؟

همه چیز از ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ شروع شد. همزمان با بازداشت سینا استوی مدیرعامل صرافی کریپتولند و بنیان‌گذار توکن «BRG»، دسترسی کاربران به برداشت وجوه خود مسدود شد و حالا پس از گذشت نزدیک به ۲ سال از آن، بیش از ۲۰۰ هزار کاربر این صرافی هنوز در پی بازپس‌گیری دارایی‌های خود در این صرافی هستند. در طی این مدت در چندین نوبت وعده بازگشایی مجدد صرافی کریپتولند داده شد که هیچگاه محقق نشد.

خبر - خیلی وقت پیش