بانک سوسیته ژنرال، ۱۰میلیون یورو اوراق سبز بر روی اتریوم منتشر کرد

بانک سوسیته ژنرال، سومین بانک بزرگ در فرانسه، از انتشار ۱۰میلیون یورو اوراق سبز دیجیتال خود بر روی بلاک‌چین اتریوم خبر داد. این اقدام، پس از عرضه اوراق قرضه دیجیتال توسط بانک سرمایه‌گذاری اروپا (EIB) بر روی یک بلاک چین خصوصی، گام دیگری در جهت گسترده فناوری بلاک چین در بخش مالی جهانی است.

vahab_svrm

نویسنده : وهاب مسعودی

سردبیر تحریریه‌ی آسان بیت کوین

بانک سوسیته ژنرال,یورو,EIB,بلاک چین خصوصی,اتریوم

title

به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از «cryptoslate»، بانک سوسیته ژنرال، سومین بانک بزرگ در فرانسه، بانک سوسیته ژنرال، سومین بانک بزرگ در فرانسه، از انتشار ۱۰میلیون یورو اوراق سبز دیجیتال خود بر روی بلاک‌چین اتریوم خبر داد. این اقدام، پس از عرضه اوراق قرضه دیجیتال توسط بانک سرمایه‌گذاری اروپا (EIB) بر روی یک بلاک چین خصوصی، گام دیگری در جهت گسترده فناوری بلاک چین در بخش مالی جهانی است.

سوسیته ژنرال این اوراق را بدون وثیقه و با سررسید ۳ ساله عرضه کرده است.

درآمدهای اوراق قرضه برای تامین مالی فعالیت‌هایی که با چارچوب اوراق قرضه با تاثیر پایدار و تاثیر مثبت سوسیته ژنرال مطابقت دارد، تعیین می‌شود.

پذیره‌نویسی این اوراق توسط شرکت سرمایه‌گذاری آکسا و شرکت جنرالی اینوستمتس، به نمایندگی از دو سرمایه‌گذار نهادی اصلی، در جریان یک عرضه خصوصی انجام شده است.

تسویه حساب از طریق ارز دیجیتال

به گفته این وام دهنده فرانسوی، یکی از جنبه‌های قابل توجه پیوند سبز دیجیتال افزایش شفافیت و قابلیت ردیابی داده‌های ESG است که از طریق فناوری بلاک‌چین امکان‌پذیر شده است.

اوراق قرضه سبز دیجیتال ویژگی‌های کلیدی را به بازار مالی معرفی می‌کند. اول، دسترسی مداوم به داده‌های مربوط به ردپای کربن مرتبط با زیرساخت اوراق قرضه دیجیتال را از طریق قرارداد هوشمند خود فراهم می‌کند. این امکان نظارت موثر بر اثرات زیست محیطی اوراق بهادار مالی را فراهم می‌کند.

ثانیاً، اوراق قرضه یک روش تسویه نوآورانه با استفاده از «EUR CoinVertible»، یک دارایی دیجیتال صادر شده توسط «SG-FORGE» در آوریل ۲۰۲۳، در کنار گزینه‌های تسویه نقدی سنتی ارائه کرد.

لینک کوتاه: B2n.ir/t48315 

حدود ۴۰۰ توکن با نام گروک، چت‌بات هوش مصنوعی ایلان ماسک عرضه شده‌اند
ریپل و تن کوین تأییده «مرکز مالی بین‌المللی دبی» را دریافت کردند
قانون‌گذاران اروپایی خواستار ناشناس‌ماندن تراکنش‌های کوچک یورو دیجیتال هستند
بایننس می‌گوید که خدمات واریز و برداشت یورو را با شرکای جدید از سر گرفته است
بایننس در توییت حذف شده‌ای خبر از تعلیق برداشت و واریز یورو داد

نظرات

در نوبیتکس می‌توانی از کاهش قیمت ارزهای دیجیتال هم درآمد داشته باشی.

ثبت‌نام و شروع سرمایه‌گذاری

با‌توجه به این‌که اکثر اخباری که در طول روز به گوش ما میرسن خبرای خوبی نیستن، تحریریه آسان بیت کوین تصمیم گرفته که با انتشار روزانه یک خبرِ «واقعا خوب» حال شمارو هم کمی خوب بکنه. درضمن این خبر هیچ ربطی به حوزه ارز دیجیتال نداره...

خبر خوب برای متقاضیان وام / سقف وام افزایش یافت

title

حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد را ابلاغ کرد در این بخشنامه آمده است، از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری موظف هستند، تسهیلات خرد اعطایی را بر اساس شرایط، امتیاز اعتباری، رتبه اعتباری داخلی و سقف اعتبار مشتری در قالب قراردادهای فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک، مرابحه، جعاله و قرض‌الحسنه به مشتری پرداخت نماید.

مطالب مرتبط