حجم معاملات اسپات صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال با کاهش چشم‌گیری روبه‌رو شده است

طبق گزارش جدید شرکت کایکو، سه ماه گذشته دردسرهای زیادی برای بخش ارزهای دیجیتال به همراه داشته است. تمام صرافی‌های برتر متمرکز ارزهای دیجیتال در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ با کاهش زیاد حجم معاملات اسپات روبه‌رو بوده‌اند.

vahab_svrm

نویسنده : وهاب مسعودی

سردبیر تحریریه‌ی آسان بیت کوین

حجم معاملات اسپات,کایکو,بایننس,صرافی‌,بیت‌کوین,BTC

title

به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از یوتودی، تحقیقات جدید شرکت کایکو نشان می‌دهد که سه ماه گذشته دردسرهای زیادی برای بخش ارزهای دیجیتال به همراه داشته است، دلیل آن هم بررسی‌های نظارتی و فروپاشی حوزه بانکی در ایالات متحده است.

تمام صرافی‌های برتر متمرکز ارزهای دیجیتال در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ با کاهش زیاد حجم معاملات اسپات روبه‌رو بوده‌اند. حجم معاملات لحظه‌ای بایننس  به سطوح سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است. کوین بیس، کراکن، اوکی‌ایکس نیز تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. بزرگترین صرافی جهان، بایننس به طور قابل توجهی بیشترین آسیب را متحمل شد که شامل ۷۰ درصد کاهش در حجم معاملات اسپات بوده است.

 

معیارهای حجم معاملات نقطه‌ای به سطوحی سقوط کرد که از سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ مشاهده نشده بود، زمانی که بیت کوین (BTC) از رکود نزولی ۲۰۱۸-۲۰۲۰ خود شروع به بهبود کرد. علاوه بر تهاجم بی‌سابقه تنظیم‌کنندهها، عملکرد ضعیف بایننس ممکن است به تصمیم این صرافی برای بازگرداندن کارمزد بسیاری از جفت‌های معاملاتی بیت‌کوین (BTC) نیز نسبت داده شود.

رقبای کلیدی بایننس که شامل اوکی‌ایکس، کوین‌بیس و کراکن هستند نیز بیش از ۵۰ درصد از حجم معاملات اسپات خود را از دست دادند.

این گزارش همچنین می‌گوید حجم معاملات جفت‌های مبتنی بر یورو به پایین‌ترین حد در دو سال گذشته رسیده است.

از آنجایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در حال سرکوب آلت‌کوین‌های اصلی، از جمله تقریباً تمام ۲۰ آلت‌کوین برتر است، معیارهای بهره باز (OI) تنها در پنج روز در اواسط ژوئن ۴۰ درصد کاهش یافته‌اند.

لینک کوتاه: b2n.ir/b61013 

نهنگی ۵۴هزار اتریوم را به ارزش ۱۵۴میلیون دلار در ۳۲ ساعت جمع‌آوری کرد
پیتر شیف,طلا,بیت‌کوین,نرخ تورم,آمریکا
طبق داده‌های منتشر شده طی ده روز گذشته نهنگ‌های بیت‌کوین بیش از ۵ میلیارد دلار به سرمایه خود اضافه کرده‌اند
مجموع دارایی‌های بیت‌کوین بلک‌راک به ۵.۴۵ میلیارد دلار رسید
صدور حکم ژائو تا پایان آوریل به تعویق افتاد؛ ۱۸ ماه زندان احتمالی

نظرات

در نوبیتکس می‌توانی از کاهش قیمت ارزهای دیجیتال هم درآمد داشته باشی.

ثبت‌نام و شروع سرمایه‌گذاری

با‌توجه به این‌که اکثر اخباری که در طول روز به گوش ما میرسن خبرای خوبی نیستن، تحریریه آسان بیت کوین تصمیم گرفته که با انتشار روزانه یک خبرِ «واقعا خوب» حال شمارو هم کمی خوب بکنه. درضمن این خبر هیچ ربطی به حوزه ارز دیجیتال نداره...

خبر خوب برای متقاضیان وام / سقف وام افزایش یافت

title

حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد را ابلاغ کرد در این بخشنامه آمده است، از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری موظف هستند، تسهیلات خرد اعطایی را بر اساس شرایط، امتیاز اعتباری، رتبه اعتباری داخلی و سقف اعتبار مشتری در قالب قراردادهای فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک، مرابحه، جعاله و قرض‌الحسنه به مشتری پرداخت نماید.

مطالب مرتبط

پیتر شیف,طلا,بیت‌کوین,نرخ تورم,آمریکا

پیتر شیف می‌گوید طلا قطعا صعودی است و ETFهای بیت‌کوین نیز با وضعیت کنونی برای برخی جذاب شده‌اند

پیتر شیف، تحلیلگر مالی مشهور و منتقد سرسخت سیاست‌های اقتصادی، در صحبت‌های اخیر خود به بازار طلا و ETF‌های بیت‌کوین پرداخت.شیف نسبت به نرخ تورم آمریکا که فراتر از حد انتظار بوده است، ابراز نگرانی شدید کرد و برخلاف تصور امیدوارکننده مبنی بر اینکه تورم به هدف ۲ درصدی فدرال رزرو کاهش می‌یابد، استدلال می‌کند که شاخص‌های واقعی اقتصادی به افزایش مجدد فشارهای تورمی تاکید دارد...

خبر - ۵ ماه پیش
بیت‌کوین,نهنگ

طبق داده‌های منتشر شده طی ده روز گذشته نهنگ‌های بیت‌کوین بیش از ۵ میلیارد دلار به سرمایه خود اضافه کرده‌اند

ارزش بیت کوین افزایش سریعی داشته و برای اولین بار از دسامبر ۲۰۲۱ به بیش از ۵۰۰۰۰ دلار رسیده است. دارندگان بزرگ بیت کوین که به نام نهنگ‌ها شناخته می‌شوند، دارایی‌های بیت کوین خود را به میزان قابل توجهی گسترش داده‌اند و تنها در ده روز بیش از ۱۰۰,۰۰۰ بیت کوین به ارزش بیش از ۵ میلیارد دلار را به سرمایه انباشته خود اضافه کرده‌اند.

خبر - ۵ ماه پیش
بیت‌کوین,بلک‌راک,BTC,صندوق قابل معامله در بورس

مجموع دارایی‌های بیت‌کوین بلک‌راک به ۵.۴۵ میلیارد دلار رسید

تایتان مالی بلک راک به تازگی ۵۱۸ میلیون دلار اضافی در بیت کوین (BTC) سرمایه‌گذاری کرده است. بر اساس گزارش «Lookonchain» ، بلک راک روز چهارشنبه ۱۰۰۰۳ بیت کوین را به صندوق قابل معامله در بورس (ETF) خود اضافه کرد.

خبر - ۵ ماه پیش
وزارت دادگستری ایالات متحده,پول‌شویی,جریمه,بایننس,چانگ پنگ ژائو

صدور حکم ژائو تا پایان آوریل به تعویق افتاد؛ ۱۸ ماه زندان احتمالی

طبق گزارش‌ها، دادستان‌های ایالات متحده تاریخ صدور حکم چانگ پنگ ژائو، بنیان‌گذار صرافی بایننس را به ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) موکول کردند. وزارت دادگستری ایالات متحده پس از سال‌ها تحقیق در ماه نوامبر (آبان) او را به پول‌شویی و نقض تحریم‌ها متهم کرد. ژائو قبلاً ۵۰میلیون دلار جریمه پرداخت کرده، اما انتظار می‌رود که به ۱۸ ماه زندان محکوم شود.

خبر - ۵ ماه پیش
بلک‌راک,بیت‌کوین,سرمایه‌گذاری

مدیر سرمایه‌گذاری بلک‌راک می‌گوید آن‌ها ممکن است به‌مرور دارایی بیت‌کوین خود را افزایش دهند

ریک ریدر، مدیر سرمایه‌گذاری بلک‌راک می‌گوید این شرکت ممکن است به دنبال افزایش ذخایر بیت‌کوین خود باشد.

خبر - ۵ ماه پیش
بیت کوین,BTC,مایکرواستراتژی

خرید ۸۵۰ بیت کوین توسط مایکرواستراتژی در ماه ژانویه

طبق اعلام مایکل سیلور، بنیان‌گذار مایکرواستراتژی، این شرکت در ماه ژانویه (دی) ۸۵۰ بیت کوین دیگر به مبلغ ۳۷.۲میلیون دلار خریداری کرده است که متوسط قیمت پرداختی برای هر بیت کوین را به حدود ۴۳٬۷۶۵ دلار می‌رساند. او همچنین افزود که مایکرواستراتژی هم‌اکنون در مجموع ۱۹۰٬۰۰۰ بیت کوین به ارزش بیش از ۸.۱۵میلیارد دلار در اختیار دارد.

خبر - ۵ ماه پیش
قیمت مونرو,بایننس,مونرو,آراگون,مولتی‌چین,ویا

قیمت مونرو به‌دنبال اعلام حذف از بایننس، به پایین‌ترین حد خود در ۵ ماه اخیر سقوط کرد

قیمت مونرو، ارز دیجیتال متمرکز بر حفظ حریم خصوصی، به‌دنبال اعلام حذف آن در آینده نزدیک از بایننس به پایین‌ترین حد خود در ۵ ماه اخیر سقوط کرد. این صرافی، امروز اعلام کرد که ارزهای دیجیتال مونرو، مولتی‌چین، آراگون و ویا را در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) از پلتفرم خود حذف خواهد کرد. بایننس قصد دارد تا هر چهار جفت معاملاتی مونرو با بیت کوین، اتریوم، تتر و بی‌ان‌بی را حذف کند.

خبر - ۵ ماه پیش
بایننس,اینسکریپشن,صرافی,توکن‌های غیرمثلی

بایننس بازار مخصوص توکن‌های اینسکریپشن را راه‌اندازی کرد

صرافی بایننس اعلام کرد بازار بایننس اینسکریپشن (Binance Inscriptions) را برای خرید و فروش و ضرب توکن‌های اینسکریپشن راه‌اندازی کرده است. این صرافی در حال رقابت با رقیب اصلی خود OKX است که ویژگی‌های مشابهی را در اوایل این هفته ارائه کرده است.

خبر - ۵ ماه پیش
بیت کوین,BTC,گوگل,تبلیغ

از روز دوشنبه امکان تبلیغ ETFهای بیت کوین در گوگل فراهم می‌شود

برخی منابع مدعی شده‌اند گوگل قصد دارد روز دوشنبه سیاست‌های انتشار تبلیغات در پلتفرم خود را به‌روزرسانی کند و قرار است طبق سیاست‌های جدید، به محصولاتی خاصی که با ارزهای دیجیتال در ارتباط هستند، مانند ETFها، اجازه انتشار تبلیغ داده شود. گوگل به‌طور متوسط در هر ثانیه ۱۰۰٬۰۰۰ جست‌وجو را پردازش می‌کند.

خبر - ۶ ماه پیش