ساعت پخش برنامه ایلان ماسک؛ شمارش معکوس برای انفجار قیمت دوج کوین!

برنامه تلویزیونی «Saturday Night Live» ساعت ۸:۰۰ صبح روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت (به وقت تهران) با حضور ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و طرفدار بزرگ دوج کوین، از شبکه «NBC» پخش خواهد شد. بسیاری از معامله‌گران انتظار دارند با پخش این برنامه قیمت دوج کوین سر به فلک بگذارد، اما آیا این انتظار برآورده می‌شود؟

mammad

نویسنده : محمد امین علی یاری

عضو تحریریه‌ی آسان بیت کوین

ساعت پخش برنامه ایلان ماسک؛ شمارش معکوس برای انفجار قیمت دوج کوین!

title

به گزارش آسان بیت کوین، ایلان ماسک پیش از این تایید کرده بود که شنبه شب در برنامه SNL به بحث درباره دوج کوین می‌پردازد. به گفته ماسک قرار است یک بخش کمدی درباره دوج کوین در این برنامه پخش شود.

زمانی که ماسک اعلام کرد قصد دارد در برنامه تلویزیونی SNL شرکت کند و به بحث درمورد دوج کوین بپردازد، قیمت دوج کوین ۱۰ درصد افزایش یافت و به ۰.۴ دلار رسید. پس از آن هم روند صعودی دوج کوین ادامه داشت و با افزایش حجم سفارش‌های خرید قیمت این ارز دیجیتال در اوج تاریخی خود به ۰.۶۹ دلار رسید.

اکنون بسیاری از معامله‌گران انتظار دارند با پخش این برنامه قیمت دوج کوین سر به فلک بگذارد و به هدف رویایی سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال، یعنی «۱ دلار» برسد. شاید رویای ۱ دلاری شدن دوج کوین پس از پخش برنامه SNL به واقعیت بپیوندد، شاید هم صحبت‌های ایلان ماسک در این برنامه تا حدودی محافظه‌کارانه باشد و معامله‌گران را از اقدام احساسی برای خرید دوج کوین منصرف کند.

تا به امروز توییت‌های ماسک دو پهلو بوده است؛ ثروتمندترین مرد جهان گاهی از انفجار قیمت دوج کوین نوشته و گاهی از مخاطبان خود خواسته است برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال احتیاط به خرج داده و با تکیه بر توییت‌های او سرمایه‌گذاری نکنند.

ماسک در آخرین توییت خود که ساعات ۹:۰۰ صبح امروز منتشر شد نوشت: «ارزهای دیجیتال امیدوار کننده هستند، اما لطفاً با احتیاط سرمایه‌گذاری کنید.»

هشدار ماسک به طور مشخص برای آن دسته از سرمایه‌گذاران تازه‌کار است که بدون در نظر گرفتن عوامل بنیادین، تحت تاثیر شرایط روانی اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند و پس از اولین شکست سرخورده می‌شوند و بازار را برای همیشه ترک می‌کنند.

همانطور که ایلان ماسک گفته است، ارزهای دیجیتال امیدوار کننده هستند و فرصت جدیدی برای سرمایه‌گذاری افراد متوسط و حتی فقیر جامعه فراهم کرده‌اند. با این حال نمی‌توان چشم بسته وارد بازار شد و تنها با تکیه بر واکنش‌های مشاهیر در شبکه‌های اجتماعی اقدام به سرمایه‌گذاری کرد؛ بازیگران، خواننده‌ها و ورزش‌کاران مشهوری که اکثر آنها هیچ تخصص و تجربه‌ای در بازارهای مالی ندارند.

پس اگر خود را آماده کرده‌اید تا پس از پخش برنامه ایلان ماسک با پس‌انداز زندگی خود دوج کوین بخرید، بهتر است کمی «احتیاط» به خرج دهید.

ایلان ماسک: هنوز دوج کوین دارم
ایلان ماسک: چندان به بیت کوین فکر نمی‌کنم
انتقال ۶۰ میلیون دوج‌کوین به صرافی کوین‌بیس!
چشم‌انداز قیمت دوج کوین و شیبا‌اینو در سال ۲۰۲۴
کوین‌بیس اعلام کرد به‌زودی امکان معاملات آتی کاردانو، چین‌لینک و دوج‌کوین را به پلتفرم خود اضافه می‌کند

نظرات

User

سارا بخشی :

دلیل ریزش وحشتناک دوج کوین برای چیه🥺

پاسخ
132
User

Milad :

بابا توروخدا یه خورده برنامتون به روز کنید این ویدیو صبی ساعت ۸ پخش شده شما تازه الان میگید قراره با پخشش دوج بترکه واقعا تاسف برا عقب ماندگی سایتتون.

پاسخ
131
User

شمال رشیدی :

جون مادرت داداش ماسک روی ما ایرانیها زمین نزن

پاسخ
128
User

رسول کریم پور :

دوج کویین امشب به بالای ۲۰هزار میرسه

پاسخ
126

پاسخ رضا :

زارت😂😂

پاسخ
130
User

هومن :

دوستان ساعت ۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران

پاسخ
125
User

مرجان :

سلام دوستان ساعت دقیقشو میدونید

پاسخ
124
User

iman :

امشب ساعت 11:30 به وقت امریکاست / ساعتی شکه شما گذاشتین زمانیه که دوج با نشیمن گاه خورده زمین

پاسخ
123
User

مصطفی :

بعداز پخش برنامه که دیگه خرید فایده نداره باید فروخت خبرو شنیدی بخر، اتفاق افتاد بفروش

پاسخ
122

پاسخ جواد :

چطوری وازکجا صحبت هاش ببینین

پاسخ
129
User

Hamedkord :

اگه زیر نویس داشت بهتر بود واسه ماها ک دست پا شکسته زبان بلدیم

پاسخ
121

پاسخ صهیب :

از کدوم مسیر پخش میشه

پاسخ
127

در نوبیتکس می‌توانی از کاهش قیمت ارزهای دیجیتال هم درآمد داشته باشی.

ثبت‌نام و شروع سرمایه‌گذاری

با‌توجه به این‌که اکثر اخباری که در طول روز به گوش ما میرسن خبرای خوبی نیستن، تحریریه آسان بیت کوین تصمیم گرفته که با انتشار روزانه یک خبرِ «واقعا خوب» حال شمارو هم کمی خوب بکنه. درضمن این خبر هیچ ربطی به حوزه ارز دیجیتال نداره...

خبر خوب برای متقاضیان وام / سقف وام افزایش یافت

title

حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد را ابلاغ کرد در این بخشنامه آمده است، از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری موظف هستند، تسهیلات خرد اعطایی را بر اساس شرایط، امتیاز اعتباری، رتبه اعتباری داخلی و سقف اعتبار مشتری در قالب قراردادهای فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک، مرابحه، جعاله و قرض‌الحسنه به مشتری پرداخت نماید.

مطالب مرتبط

کوین‌بیس,معاملات آتی,کاردانو,چین‌لینک,دوج‌کوین,ستلر,LINK,DOGE,XLM,ADA

کوین‌بیس اعلام کرد به‌زودی امکان معاملات آتی کاردانو، چین‌لینک و دوج‌کوین را به پلتفرم خود اضافه می‌کند

کوین بیس اینترنشنال، پلتفرم معاملات آتی کوین‌بیس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایالات متحده، در اطلاعیه رسمی اعلام کرد که امکان معاملات آتی آلت‌کوین‌های کاردانو (ADA)، چین‌لینک (LINK)، دوج‌کوین (DOGE) و ستلر (XLM) را چهار روز دیگر در پلتفرم بین‌المللی خود ایجاد می‌کند.

خبر - ۴ ماه پیش
گروک,چت‌بات,هوش مصنوعی,ایلان ماسک,دکس‌تولز,GROK,بلاک‌چین,اتریوم

حدود ۴۰۰ توکن با نام گروک، چت‌بات هوش مصنوعی ایلان ماسک عرضه شده‌اند

داده‌های وب‌سایت «دکس‌تولز» نشان می‌دهد که طی روز گذشته، نزدیک به ۴۰۰ توکن مختلف با نام گروک (GROK) توسط توسعه‌دهندگان ناشناس عرضه شده‌اند. این توکن‌ها ظاهراً از نام چت‌بات هوش مصنوعی استارتاپ جدید ایلان ماسک استفاده می‌کنند که از روز شنبه آغاز به کار کرد. داده‌های بلاک‌چین نشان می‌دهد که اولین توکن در اوایل روز شنبه در شبکه اتریوم منتشر شد و ارزش بازار آن در روز دوشنبه‌ به حدود ۱۰میلیون دلار رسید. این توکن بیش از ۴٬۶۰۰ هولدر دارد و حجم معاملات آن طی روز گذشته حدود ۱۰میلیون دلار بود.

خبر - ۵ ماه پیش
ایلان ماسک,چت بات,هوش مصنوعی,Grok,گروک,ChatGPT

ایلان ماسک از چت بات هوش مصنوعی «Grok» رونمایی کرد

استارتاپ «xAI» که توسط ایلان ماسک راه‌اندازی شده و در صنعت هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، چت بات جدیدی به اسم «Grok» را راه‌اندازی کرده‌ است. این چت بات ظاهرا در مقایسه با نسخه اولیه ربات چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) محصول شرکت اوپن‌اِی‌آی (OpenAI) در آزمایش‌های آکادمیک عملکرد بهتری دارد؛ اما هنوز به پای نسخه پیشرفته ChatGPT نرسیده است.

خبر - ۵ ماه پیش
ایلان ماسک,پلتفرم X,حساب بانکی,Elon Musk,پلتفرم اکس,وی‌چت

ایلان ماسک: پوشش تمامی حوزه‌های مالی در پلتفرم X بدون نیاز به حساب بانکی

ایلان ماسک (Elon Musk)، مالک پلتفرم اکس (توییتر سابق)، در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) در یک جلسه همگانی با کارکنان جزییات جدیدی را در مورد برنامه‌های خود برای پلتفرم اکس مطرح کرد. طبق گفته‌های او، این شبکه اجتماعی قرار است از تمام حوزه‌های مالی از جمله اوراق بهادار پشتیبانی کند و با ایجاد یک پلتفرم همه‌کاره، نیاز کاربران خود به حساب‌های بانکی را از بین ببرد.

خبر - ۵ ماه پیش
ایلان ماسک,ارزهای فیات,کلاهبرداری

ایلان ماسک معتقد است ارزهای فیات کلاهبرداری هستند

ایلان ماسک، بنیان‌گذار و مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس، اخیراً انتقاد خود از ارزهای فیات را با نامیدن آن‌ها به عنوان یک «کلاهبرداری» ابراز کرد. ماسک در پاسخ به توییتی که در مورد کلاهبرداری‌هایی که برای همه طبیعی شده به سادگی عبارت «ارز فیات» را نوشت. ارز فیات به ارز صادر شده توسط دولت‌ها گفته می‌شود. این اولین بار نیست که ماسک نسبت به فیات ابراز تردید می‌کند. او در توییت‌های سال ۲۰۲۱ اظهار داشت: «نبرد واقعی بین فیات و ارز دیجیتال است و در کل، من از دومی حمایت می‌کنم.»

خبر - ۶ ماه پیش
ریپل,دوج کوین,نیویورک,لایت کوین

ریپل، دوج کوین و لایت کوین از لیست توکن‌های تأییدشده دپارتمان خدمات مالی نیویورک حذف شده‌اند

دپارتمان خدمات مالی نیویورک، پس از یک بازنگری اساسی در چارچوب ارز‌های مجازی خود اعلام کرد که ریپل، دوج کوین و لایت کوین از لیست توکن‌های تأییدشده این ایالت حذف شده‌اند. پیش از این بازنگری، این لیست شامل ۲۵ توکن بود که اکنون تعداد آن‌ها به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته و به ۸ توکن رسیده است.

خبر - ۷ ماه پیش