سامسونگ و مسترکارت با هدف ارائه خدمات پرداخت کیف‌پول دیجیتالی در بریتانیا وارد همکاری شدند

سامسونگ و مسترکارت همکاری جدیدی را اعلام کردند. هدف این همکاری ساده‌سازی و ارتقای خدمات کیف پول دیجیتال برای بانک‌ها و صادرکنندگان کارت، ارائه راه کارآمدتری برای گسترش پیشنهادات دیجیتالی آن‌ها است. این مشارکت به صادرکنندگان اجازه می‌دهد تا کیف پول سامسونگ را در خدمات خود ادغام کنند و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پرداخت را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

vahab_svrm

نویسنده : وهاب مسعودی

سردبیر تحریریه‌ی آسان بیت کوین

سامسونگ,مسترکارت,کیف‌پول,کیف‌پول دیجیتالی,بریتانیا,همکاری

title

به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از «cryptoglobe»، سامسونگ و مسترکارت همکاری جدیدی را با محوریت برنامه «Mastercard's Wallet Express» اعلام کردند. هدف این همکاری ساده‌سازی و ارتقای خدمات کیف پول دیجیتال برای بانک‌ها و صادرکنندگان کارت، ارائه راه کارآمدتری برای گسترش پیشنهادات دیجیتالی آن‌ها است.

این مشارکت به صادرکنندگان اجازه می‌دهد تا کیف پول سامسونگ را در خدمات خود ادغام کنند و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پرداخت را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند. این شامل امکان پرداخت با استفاده از دستگاه‌های پوشیدنی گلکسی سامسونگ، مانند ساعت گلکسی، افزایش سرعت و راحتی به تجربه خرید در فروشگاه است.

تگ دوسانج، معاون رئیس سامسونگ الکترونیکس اروپا، از پیوستن به «Mastercard's Wallet Express» ابراز اشتیاق کرد. او هدف از ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر به مصرف‌کنندگان در پرداخت در مکان‌های مختلف را برجسته کرد. دوسانژ به استفاده گسترده از کیف‌پول سامسونگ اشاره کرد و پیش‌بینی کرد که این همکاری دامنه آن را گسترش دهد.

والری نواک، معاون اجرایی محصول و نوآوری مسترکارت اروپا نیز در مورد این همکاری اظهار نظر کرد. او بر گستره وسیعی از انتخاب‌های «Wallet Express» که به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند، ادغام کیف‌پول سامسونگ در تجربه بانکی آن‌ها و به آن‌ها اجازه استفاده از موبایل و دستگاه‌های پوشیدنی گلکسی مورد علاقه خود را برای پرداخت تاکید کرد.

سامسونگ ولت که سال گذشته راه اندازی شد، قابلیت‌های پرداخت موبایلی «Samsung Pay» و «Samsung Pass» را در یک کیف‌پول دیجیتال جامع ترکیب می‌کند. این امکان را به کاربران می‌دهد تا کلیدهای دیجیتال، کارت پرواز، کارت‌های شناسایی و موارد دیگر را در یک برنامه موبایل ایمن و کاربرپسند ذخیره و مدیریت کنند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی سامسونگ، استفاده از کیف پول‌های دیجیتال برای پرداخت‌های درون فروشگاهی و آنلاین در بریتانیا در حال افزایش است. مسترکارت قصد دارد با تکیه بر موفقیت « Wallet Express»، نسخه‌های بعدی برنامه فعال‌سازی صادرکننده کیف پول اکسپرس را در سال ۲۰۲۴ برای همه صادرکنندگان در منطقه اروپا راه‌اندازی کند.

این برنامه برای ساده کردن فرآیند برای صادرکنندگان در فعال کردن «Samsung Pay» طراحی شده است و کیف پول سامسونگ را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های کیف پول دیجیتال قرار می‌دهد.

صادرکنندگان شرکت‌کننده می‌توانند قابلیت‌های خود را برای پشتیبانی از کیف پول سامسونگ افزایش دهند و گزینه‌های پرداخت جامعی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند. مسترکارت مشارکت صادرکنندگان را در برنامه کیف پول‌های واجد شرایط « Mastercard Digital Enablement Service (MDES)» که در کشورهای مربوطه راه اندازی شده است، تسهیل می‌کند. این کار بدون نیاز به صادرکنندگان برای شروع پروژه‌های جداگانه نصب کیف پول برای کیف پول‌های هدف انجام می‌شود.

لینک کوتاه: B2n.ir/g71193 

وب‌سایت گروه باج افزار لاک‌بیت در عملیاتی بین‌المللی از دسترس خارج شد
بریتانیا به‌دنبال وضع مقررات برای استیبل کوین‌ها در ۶ ماه آینده است
چلسی با صرافی بینگ‌اکس قرارداد اسپانسرشیپ امضا کرد
انتقال ۶۰ میلیون دوج‌کوین به صرافی کوین‌بیس!
همکاری تتر با سرویس مخفی آمریکا و FBI؛ کیف پول‌های تحریم شده بیش از همیشه در خطر هستند

نظرات

در نوبیتکس می‌توانی از کاهش قیمت ارزهای دیجیتال هم درآمد داشته باشی.

ثبت‌نام و شروع سرمایه‌گذاری

با‌توجه به این‌که اکثر اخباری که در طول روز به گوش ما میرسن خبرای خوبی نیستن، تحریریه آسان بیت کوین تصمیم گرفته که با انتشار روزانه یک خبرِ «واقعا خوب» حال شمارو هم کمی خوب بکنه. درضمن این خبر هیچ ربطی به حوزه ارز دیجیتال نداره...

خبر خوب برای متقاضیان وام / سقف وام افزایش یافت

title

حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد را ابلاغ کرد در این بخشنامه آمده است، از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری موظف هستند، تسهیلات خرد اعطایی را بر اساس شرایط، امتیاز اعتباری، رتبه اعتباری داخلی و سقف اعتبار مشتری در قالب قراردادهای فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک، مرابحه، جعاله و قرض‌الحسنه به مشتری پرداخت نماید.

مطالب مرتبط

بریتانیا,قانون گذاری,ارزهای دیجیتال,استیبل کوین‌

بریتانیا به‌دنبال وضع مقررات برای استیبل کوین‌ها در ۶ ماه آینده است

دولت بریتانیا در نظر دارد تا قانون‌گذاران را مجاب کند تا تصویب قوانین جدیدی برای استیبل کوین‌ها و استکینگ (Staking) مصوب کنند. به گزارش بلومبرگ، بیم افولامی، مسئول اقتصادی خزانه‌داری بریتانیا بر تعهد دولت به فشار جدی برای تسریع قانون‌گذاری در مورد استیبل کوین‌ها و سهام‌گذاری دارایی‌های ارزهای دیجیتال تأکید کرد. افولامی ضمن تأکید بر فوریت این موضوع، اظهار داشت که موضع دولت در این زمینه، حرکت به سمت وضع مقررات در ۶ ماه آینده است.

خبر - ۵ ماه پیش
چلسی,صرافی,بینگ‌اکس,اسپانسرشیپ,انگلستان,لیگ برتر انگلستان,همکاری

چلسی با صرافی بینگ‌اکس قرارداد اسپانسرشیپ امضا کرد

تیم فوتبال چلسی با پذیرش قرارداد اسپانسرشیپ صرافی بینگ‌اکس برای پیراهن خود موافقت کرده است. طبق این قرارداد، پیراهن جدید چلسی تا پایان فصل، لوگوی بینگ‌اکس را بر روی آستین خود خواهد داشت. این لوگو از فصل آینده نیز به کیت تمرینی چلسی اضافه خواهد شد. گفته می‌شود که این قرارداد اسپانسرشیپ چندساله خواهد بود. درحال‌حاضر، ۱۸ باشگاه از ۲۰ باشگاه لیگ برتر انگلستان به‌طور رسمی با یک شرکت ارز دیجیتال همکاری می‌کنند.

خبر - ۶ ماه پیش
دوج‌کوین,کوین‌بیس,DOGE,کیف‌پول

انتقال ۶۰ میلیون دوج‌کوین به صرافی کوین‌بیس!

در یک اقدام قابل‌توجه در بازار ارزهای دیجیتال، یک کیف‌پول ناشناس تقریبا ۵۹.۹ میلیون دوج‌کوین (DOGE) به ارزش حدود ۵ میلیون دلار را به کوین‌بیس (Coinbase) منتقل کرد.

خبر - ۶ ماه پیش
همکاری,تتر,FBI,سرویس مخفی آمریکا,تحریم,DOJ

همکاری تتر با سرویس مخفی آمریکا و FBI؛ کیف پول‌های تحریم شده بیش از همیشه در خطر هستند

شرکت تتر تایید کرد با یک‌سری از سازمان‌های دولتی آمریکایی از جمله وزارت دادگستری (DOJ)، اداره تحقیقات فدرال (FBI) و سرویس مخفی آمریکا (Secret Service) همکاری می‌کند. هدف تتر از همکاری با این سازمان‌ها این است که امنیت اکوسیستم استیبل کوین‌ها را افزایش داده و به قانون‌گذاران در یافتن عوامل مخرب کمک کند.

خبر - ۷ ماه پیش
بیت‌هامب,بورس,کره جنوبی,KOSDAQ,بورس نزدک,سامسونگ سکیوریتیز

بیت‌هامب به‌دنبال عرضه عمومی در بازار بورس کره جنوبی است

طبق گزارش رسانه‌های محلی کره جنوبی، صرافی بیت‌هامب درحال آماده‌شدن برای عرضه اولیه عمومی سهام خود در KOSDAQ، نسخه کره‌ای بازار بورس نزدک، در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ است. اگرچه بیت‌هامب از تأیید این خبر خودداری کرد، اما پذیرفت که که اخیراً «سامسونگ سکیوریتیز» را به‌عنوان شرکت پذیره‌نویس خود انتخاب است که وظیفه تضمین امنیت مالی این صرافی را پیش از عرضه عمومی بر عهده دارد. به گفته منابع آگاه، لی جئونگ هون، مدیرعامل پیشین بیت‌هامپ نیز به‌عنوان یک مدیر رسمی به این صرافی بازگشته است.

خبر - ۸ ماه پیش
بایننس,پِی‌سِیف,PaySafe,همکاری,یورو,اتحادیه اروپا

بایننس می‌گوید که خدمات واریز و برداشت یورو را با شرکای جدید از سر گرفته است

صرافی بایننس پس از قطع همکاری با «پِی‌سِیف» در ماه سپتامبر (شهریور)، اعلام کرد که قراردادهایی با شرکای جدید برای تسهیل پرداخت‌ها، سپرده‌گذاری‌ها و برداشت‌های یورو امضا کرده است. این اقدام به‌دنبال ایجاد مشکلات نظارتی و بانکداری در اتحادیه اروپا رخ می‌دهد، جایی که این صرافی پس از ازدست‌دادن حمایت پِی‌سِیف مجبور شد تا به دنبال شرکای بانکی جدید بگردد. برخی از کاربران بایننس در اروپا، ماه گذشته به‌دلیل ناتوانی در برداشت یورو از این صرافی پیش از پایان مهلت همکاری با پِی‌سِیف شکایت کرده بودند. با این حال، این صرافی هنوز نام این شرکای جدید را اعلام نکرده است.

خبر - ۹ ماه پیش
بایننس,بریتانیا,FCA,اداره رفتار مالی بریتانیا

بایننس از امروز پذیرش کاربران جدید در بریتانیا را متوقف می‌کند

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، اعلام کرد که از امروز دوشنبه پذیرش کاربران جدید از بریتانیا را متوقف خواهد کرد. این تصمیم در پاسخ به قوانین جدید تحمیل شده توسط اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) است. کاربران فعلی بریتانیا همچنان از خدمات موجود بهره مند خواهند شد، اما هیچ محصول و خدمات جدیدی در این دوره موقت معرفی نخواهد شد. بایننس در حال حاضر به دنبال یک اعتبارسنجی مجاز جدید است که توسط اداره رفتار مالی بریتانیا مجاز باشد.

خبر - ۹ ماه پیش
همکاری,سولانا,دبی,منطقه آزاد,DMCC

همکاری سولانا با اکوسیستم منطقه آزاد دبی

بنیاد سولانا اعلام کرد که به شریک اکوسیستم «مرکز مبادله چند کالایی دبی» (DMCC)، یکی از مناطق آزاد اقتصادی در امارات متحده عربی تبدیل شده است. طبق اطلاعیه منتشرشده، سولانا به هر عضو کانون ارزهای دیجیتال این منطقه آزاد در زمینه توسعه فنی و کسب‌وکار بلاک‌چین خود خدمات ارائه خواهد داد.

خبر - ۹ ماه پیش
فراری,ارزهای دیجیتال,BitPay,همکاری,ایالات متحده آمریکا

شرکت فراری پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز کرد

طبق گزارشی از رویترز، فِراری قصد دارد در آینده برای فروش خودروهای لوکس خود در ایالات متحده آمریکا ارزهای دیجیتال را به‌عنوان یک روش پرداخت بپذیرد. فراری قرار است با همکاری سرویس پرداختی «BitPay» پذیرش ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم و یو‌اس‌دی کوین را در آمریکا آغاز کرده و در آینده نزدیک این امکان را در اروپا نیز فراهم کند.

خبر - ۹ ماه پیش